Vrijwilliger van het jaar

Op 7 december 2017

Op dinsdag 5 december was er opnieuw de internationale dag van de Vrijwilliger. Zoals naar jaarlijkse gewoonte laat N-VA Kluisbergen deze dag niet onopgemerkt voorbijgaan en wil hiermee benadrukken dat het vrijwilligers in onze samenleving belangrijk vindt, en dit ongeacht hun politieke voorkeur. Wij opteren ervoor om mensen die zich steeds in de schaduw ten dienste stellen en weinig of niet op de voorgrond treden in de kijker te zetten. N-VA Kluisbergen kiest en bezoekt jaarlijks dé vrijwilliger van Kluisbergen. Dit jaar heeft de N-VA afdeling Kluisbergen gekozen voor Kurt Vandewalle uit de Stationsstraat 111, wie we gisterenavond konden verrassen met een bezoekje en een attentie. Kurt is de onmisbare schakel voor de plaatselijke basketbalclub Blue Rocks, waar hij reeds meer dan 30 jaar actief is, eerst als speler (toen nog bij BBC Cars St. Michel), later als bestuurslid, maar steeds met evenveel toewijding, geestdrift en positivisme.

Nogmaals proficiat vanwege het bestuur!

Hoe waardevol vond je dit artikel?